خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه همدان باتاکید بر اینکه شهرداری برای رفع معضلات شهری که مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد، گفت: از دیگر اقداماتی که از شهرداری انتظار می‌رود، توجه به پیوست عدالت در انجام پروژه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۴۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سید مسعود حسینی شهردار و اعضا شورای شهر همدان، با تبریک به مناسبت آغاز فعالیت شهردار منتخب، اظهار داشت: در پیشبرد اهداف شهرداری و موفقیت در مدیریت شهری نیازمند وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین نهادهای مرتبط با شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه هر جا شاهد همراهی و تعامل بین شهردار و شورای شهر بوده‌ایم، اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است، گفت: هرگاه خدای نکرده اختلافاتی ایجاد شده، کارها پیش نرفته است و به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده‌ایم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه وضعیت امروز شهر، برآیند زحمات و خدمات همه شهرداران و نیروهای گذشته از اول انقلاب تا به حال است، مطرح کرد:  امروز باید از خدمات مهندس صوفی و  مهندس شاکری تقدیر کرد اما انتظار مردم از شهردار جدید ارتقا خدمت و خدمت‌رسانی نسبت به گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای رفع معضلات شهری که سالیان سال مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد، اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که از مجموعه شهرداری انتظار می‌رود، توجه به پیوست عدالت در انجام پروژه‌ها است.

شعبانی با بیان اینکه امیدوارم تا در بحث بودجه اتفاقی خوب به نفع عدالت رخ دهد، گفت: شفافیت مالی در شهرداری نیز مسئله جدی است که باید نسبت به آن حساس بود.

وی افزود: هرجا که شفافیت وجود دارد، فساد نیز کمرنگ‌تر است، بنابراین با ایجاد شفافیت در عرصه قراردادها و پروژه‌ها شهری، مبارزه با فساد رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری در ایجاد رضایت مردمی نقش موثری را می‌تواند ایفا کند، عنوان کرد: نحوه تعامل شهرداری با مردم و سرعت عمل در کارها، به طور قطع رضایتمندی خوبی را در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پس از آنکه انسان مسئولیتی را می‌پذیرد، باید متعهد شود تا از منافع شخصی، سیاسی و حزب خود عبور کند و برای تحقق منافع مردم تلاش کند، مطرح کرد:  گاهی مسئولی با وجود توانایی بالا اما در کارش موفقیت و برکتی ایجاد نمی‌شود چرا که از تفضلات الهی غافل بوده است.

شعبانی تصریح کرد: شرط دستیابی به تفضلات الهی، آن است که بین خود و خدا متعهد شویم تا تنها به خدمت به مردم بیندیشیم و آن زمان است که خداوند باب فضلش را بر روی ما باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات