خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قروین؛

بانوان پلیس، همگام با مردان ناجا، امنیت آفرین هستند

آیت اله عابدینی عنوان کرد: امنیت آفرینی از مولفه های پلیس مقتدر است و بانوان پلیس همگام با مردان ناجا در این مولفه نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۶۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در مراسم عطر افشانی مزار شهدای قزوین که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان و عوامل انتظامی استان برگزار شد بیان کرد: اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی به گونه ای است که مقام معظم رهبری، به پاس بزرگداشت خدمات این نیرو و این جمعیت فداکار فعال برای تامین امنیت مردم پیام صادر می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیه 23 سوره احزاب«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»عنوان کرد: باتوجه به معنای آیه شریف، از کلمه «رجال» یاد شده اما در بحث امنیت جامعه، بانوان پلیس نیز نقش بسزایی دارند و همچون حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) این آیه شامل حال آنها نیز می شود.

وی با اشاره به نشانه های مردان و زنان متعهد برای اعتلای دین آیه ۲۳ سوره احزاب بیان کرد: مردان و زنانی که عهد و پیمانشان را برای دین و اعتلای کرامت انسان ها و برافراشته ماندن پرچم «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» به خوبی انجام دادند، دارای عزتی هستند که خدا به آنها بخشید.

عابدینی گفت: عده ای از آنها وظیفه خود را انجام دادند و به شهادت رسیدند و این خیل شهدایی که امروز ناجای استان قزوین به احترام آنها در قبور نورانیشان حضور یافتند نشان از این عزت و سربلندی است که خداوند به شهدا بخشید و عده ای دیگر نیز در مسیر این شهدا هستند.

وی با اشاره به شهادت امام حسن عسگری(ع) و بیان حدیثی از این امام بزرگوار گفت: هیچ انسان آبرومند و عزتمندی نیست که حق را رها کند الا آنکه به ذلت کشیده شود. یعنی اگر به ناحق روی آورد و جانب ظالم، ریا و رشوه روی اورد و جانب دروغ و نفاق را بگیرد، ذلیل می شود.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در مقابل این دسته، هیچ انسان ضعیف و ناتوانی خامی حق نشد جز اینکه به عزت رسید. نمونه بارز این دو دسته «بنی صدر» است که چند روز پیش مرد. وی رئیس جمهور مملکت بود اما به جبهه باطل پیوست و با ذلت و خواری مُرد. و نمونه انسان بارز، امام راحل بود که پای کار حق ایستاد و خداوند عزت معنوی را به وی بخشید و در نزد تمام آزادی خواهان جهان دارای آبرو و عزت الهی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها