خبرهای داغ:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مسئولیت‌پذیری میراث شهداست و باید در جامعه نهادینه شود

ملایر-نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میراث شهدا باید در جامعه نهادینه شود و این میراث در جامعه مسئولیت‌پذیری است، گفت: همه ما در قبال آنچه در این سرزمین اتفاق می‌افتد مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۷۴
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سارا فلاحی در پنجمین یادواره بانوان شهید شهرستان ملایر و تجلیل از خدامه الحسین (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در راه اسلام و دین از جان خود گذشتند و فداکاری کردند.

وی با اشاره به کسانی که دین را ابزار سوء استفاده خود قرار داده‌اند، گفت: این افراد که تعداد آنها کم هم نیست در مسیری می‌روند که مردم را با دین فریب می‌دهند و در برابر ولی جامعه با کتاب دین قرار می‌گیرند؛ بنابراین کار ما امروز بسیار سخت و سهمگین است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز مهمترین پیچ تاریخی ما است و بعد از 42 سال از انقلاب، فصل جدیدی از زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آغاز شده و شما زنان میراث‌داران زنانی هستید که به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: شهادت مرگ سرخی است که خداوند به هر کسی اعطا نمی‌کند و تاریخ ما تاریخ دلاورانی است که مرگ را می‌پذیرند اما ذلت را نه .

فلاحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: زنان در جامعه امروز می‌توانند نقش رهبران جامعه را بازی کنند و در مسیر صحیح و روی ریل صحیح حرکت کرده و دیگران را با خود حرکت بدهند؛ وقتی زنان ما می‌توانند فرزندان دلاوری را تربیت کنند که دنیا در برابر رشادت آنها حیرت‌زده می‌شود، امروز هم می‌توانند این سرزمین را بسازند.

وی افزود: سرزمین ما امروز به ساختن نیاز دارد و اگر در مسیر ساختن حرکت نکنیم بستر را برای دشمنی که در کمین نشسته فراهم می‌کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مستلزم این ساختن‌ها مبارزه با دشمن درون یعنی سستی و کرختی است و نباید اجازه دهیم کسی برای ما و سرزمین ما تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه قیام امروز ما یعنی تلاش کردن برای سرزمین‌مان گفت: باید فرزندان خود را نجات دهیم و حفاظت کنیم و اجازه ندهیم فرزندان‌مان گروگان تفکرات و اندیشه‌های غلط دشمن شوند.

فلاحی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد فرزندان و باورهای فرزندان ما را بدزدد، خطاب به زنان گفت: شما زنان باید همانند دوران دفاع مقدس از سرزمین و فرزندان خود دفاع کنید.

وی خطاب به زنان گفت: شما خود باید تولید کننده محتوا بوده و در فضای مجازی به خواسته دشمن تن ندهید چراکه دشمن در اتاق‌های بسته برای ما برنامه‌سازی می‌کند و ما نباید اجازه دهیم ما را تحقیر کنند و در مسیری قرار دهند که مسیر اسلام و انقلاب نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمان ایران زمین، مردمان روزگار سخت هستند، ما هم تاریخ درخشان و هم هویت داریم و وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم مملو از داشته‌های بزرگ و پر بار است.

وی با بیان اینکه میراث شهدا باید در جامعه نهادینه شود و این میراث در جامعه مسئولیت پذیری است، گفت: همه ما در قبال آنچه در این سرزمین اتفاق می‌افتد مسئول هستیم.

فلاحی با بیان اینکه ما باید رزم شهدا را ادامه دهیم، گفت: رزمی که شهدای ما در آن نقش داشته‌اند بی شک برای آیندگان خواهد ماند و ما حق نداریم میراث شهدا را ارزان بفروشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات