امام جمعه ایلام:

مسئولان باید مردمی باشند/ قوانین مربوط به جامعه ایثارگران به درستی اجرا شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه با بیان اینکه توان و ظرفیت وزارت اقتصاد و دارایی می تواند مثبت و تحول آفرین باشد، گفت: قوانین مربوط به جامعه ایثارگران به درستی اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۰۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با حجت الاسلام« لطف الله ثقفی» مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران، حجت الاسلام«سادات ابراهیمی» مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی و مشاور رئیس امور مالیاتی، اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی یک وزارتخانه حجیم با مجموعه های تاثیرگذار در اقتصاد کشور به ویژه در این شرایط با تحریم های ظالمانه دشمنان است.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه توان و ظرفیت وزارت اقتصاد و دارایی می تواند مثبت و تحول آفرین باشد، افزود: این وزارتخانه نقش بی بدیلی برای اقتصاد کشور دارد، رشد تورم و کاهش ارزش پول در جامعه معیاری است  که مورد توجه این وزارتخانه باشد.

وی با اشاره به اینکه سیستم اقتصادی کشور نیاز به اصلاح دارد و باید از کاهش ارزش پول جلوگیری کرد، گفت: حضور شما در وزارت اقتصاد و دارایی برای کمک به جامعه ایثارگران  نقظه مثبتی است، قوانین خوبی در راستای کمک به ایثارگران وجود دارد اما مشکل در اجرای این قوانین است که اگر قوانین برای ایثارگران اجرا شود خیلی از مشکلات جامعه ایثارگران کشور حل می شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: توجه به اجرای قانون شود که در حق جامعه ایثارگران اجحاف نشود، در استان ها باید یک نفر رابط برای کمک به جامعه ایثارگران تعیین شود که بتواند مشکلات جامعه ایثارگران استان ها را در مرکز مطرح کند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: افرادی که در راس قرار می گیرند باید گفتار و عملشان با هم تطابق داشته باشد که فاصله بین مردم مسئولان ایجاد نشود و  به واقع مردمی باشند.

گفتنی است در این دیدار، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، مدیرکل امور مالیاتی استان، مدیرعامل بانک ملی استان  و مدیرکل اموال تملیکی استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات