خبرهای داغ:

گشت محله محور رضویون با هدف ارتقاء آرامش و آسایش محلات سرخه انجام می شود

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) سرخه گفت: گشت محله محور رضویون با هدف خدمت صادقانه و صالحانه بسیج به مردم و در راستای ارتقاء آرامش و آسایش محلات سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۳۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) با هدف ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیج و افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم به همت عملیات پایگاه با حضور پرشور بسیجیان در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح خدمت صادقانه و صالحانه بسیج به مردم است، اظهارکرد: با برقراری گشت‌های محله محور رضویون در تامین امنیت محله، پیشگیری از سرقت و دیگر آسیب‌ها اجتماعی کمک حال نیروهای انتظامی خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه گشت های محله محور به صورت مداوم و منظم به همت بسیجیان این پایگاه انجام می شود، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته در طول سال گشت های محله محور بسیج در محدوده پایگاه در قالب برنامه ها و مناسبت های مختلفی برگزار می شود و شاهد حضور پرشور بسیجیان هستیم.

گفتنی است بسیجیان همراه با ستوان حسن رادمهر فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) با حضور در کنار قبور پاک شهدای گمنام شهرستان سرخه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. این برنامه با طبخ و صرف شام با مشارکت بسیجیان در این پایگاه مقاومت همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها