خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد
همدان-مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تهیه اولین نمایشنامه جهادگران عرصه سلامت در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۶۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تهیه اولین نمایشنامه جهادگران عرصه سلامت در استان همدان

محمد برخوردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اولین نمایش رادیویی در زمینه جهادگران عرصه سلامت با عنوان «عطر یاس» در استان همدان تهیه و به زودی در رادیو اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایش ۳۰ دقیقه‌ای برگرفته از کتاب «ایستاده در مه» اولین کتاب جهادگران عرصه سلامت در استان همدان، به نویسندگی خانم لیلا گودرزیان فرد و مصاحبه‌گری خانم عاطفه ابرار پیراسته است، افزود: کتاب دارای دو داستان با موضوع مشابه بود که در این نمایش سعی شده با محفوظ ماندن موضوع کلی داستان، شخصیت‌ها تغییر پیدا کنند چراکه برخی از این جهادگران تمایلی به ذکر نام خود در کتاب و یا در نمایشنامه نداشتند.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: از پیشکسوتان و شخصیت‌های برتر هنری استان برای اجرای این نمایش بهره گرفته شده از جمله بازیگران این نمایشنامه خانم منیژه احمدی، سعید محمودیان، بهناز احمدی، اکرم ترابیان و سایر بازیگران مطرح استان هستند.

وی یادآور شد: این نمایش رادیویی به کارگردانی خانم بهاره جلیلیان و تهیه‌کنندگی خانم نسرین والا مقام تهیه شده است که هفته آینده رونمایی و در رادیو پخش خواهد شد.

ناظر و مجری طرح نمایش عطر یاس درباره کیفیت این اثر گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه این اثر با یک موضوع نو پیش رفته است تقریبا همه افراد درگیر در این اثر تحت تاثیر قرار گرفته بودند امیدواریم که برای مخاطبان هم جذاب و تاثیرگذار باشد.

وی در پایان گفت: ناظر و مجری این طرح بنیاد حفظ آثار بوده که با همکاری امور روحانیت این اداره کل تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات