خبرهای داغ:

مجید رستگاری به عنوان سرپرست بسیج رسانه نجف آباد منصوب شد

طی مراسمی که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه نجف‌‌آباد برگزار شد و در حکمی از سوی سرهنگ پاسدار حجت اله صفرپور، مجید رستگاری به سمت سرپرست بسیج رسانه نجف آباد منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۷۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، طی مراسمی که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه نجف‌‌آباد برگزار شد و در حکمی از سوی سرهنگ پاسدار حجت اله صفرپور، مجید رستگاری به سمت سرپرست بسیج رسانه نجف آباد منصوب شد.

در این مراسم مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی بسیج رسانه در سال ۱۳۹۲ توسط دستور مستقیم سردار نقدی انجام گرفت و اصفهان اولین دفتر بسیج رسانه را در کشور راه اندازی کرد، گفت : اهمیت، نقش و جایگاه رسانه، امروزه به دلیل تاثیر گذاری در معادلات قدرت و افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و هدف از تشکیل بسیج رسانه، ایجاد جبهه‌ای رسانه ای برای اشاعه گفتمان انقلاب است و این جبهه مدافع و مروج ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی بسیج رسانه عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان اسلام و انقلاب است که در منویات مقام معظم رهبری بارها به آن‌ها اشاره شده است.

صفری افزود: به دلیل ویژگی خاص شهر شهیدپرور نجف‌آباد، ظرفیت سازی و بستر سازی برای اصحاب رسانه این شهر در زمینه تربیت کادر و تقویت و تسهیل رفع مشکلات رسانه های همسو با انقلاب از دیگر محورهای این سازمان است که امیدوارم با راه اندازی این دفتر در نجف آبلذ، هر چه سریعتر به اهداف متعالی این سازمان نائل شویم.

در ادامه سرهنگ صفرپور فرمانده سپاه نجف آباد، با اذعان بر اینکه همه رسانه‌های شهرستان نجف‌آباد در زیر مجموعه رسانه‌های همسو و ثابت قدم در حفظ آرمان‌های و ارزشهای انقلاب اسلامی و ولی فقیه هستند به ذکر بخشی از مشکلات رسانه‌ها و خبرنگاران نجف‌آبادی پرداخت.

در پایان این نشست خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های نجف‌آباد به ذکر مسائل رسانه‌ها و خبرنگاران مانند عدم امنیت شغلی، مشکلات عدیده‌ای بیمه تامین اجتماعی و … پرداختند .

ارسال نظرات