خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین؛
سردار ابراهیمی گفت: نیروی انتظامی مقتدر و غیرتمند یکی از مظاهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نگاه فرمانده کل قوا، مردم و مسئولین است
کد خبر: ۹۳۸۲۸۹۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امسال هفته نیروی انتظامی همزمان با حلول ماه مبارک ربیع الاول با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار در راستای تجلیل از بخشی از ایثارگری ها و خدمات گسترده پلیس، اجرا شد.

وی با تقدیر از مردم استان، نهادهای نظامی، دستگاه قضایی و سایر اقشار و نهادها در همکاری با پلیس جهت ایجاد نظم و امنیت پایدار گفت: مردان امنیت آفرین ناجای استان قزوین در کنار سایر همکاران ناجا در سراسر کشور، محبوبترین، پاک‌ترین و پناهگاه دل های خائف، چشمان بیدار و بازوان پرتوان جامعه هستند که تلاش آنها با هیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امنیت و احساس امنیت دو مقوله مهم و مأموریت ذاتی نیروی انتظامی است که برای تأمین و حفظ این مقوله مهم، نیروی انتظامی پرچمدار بوده و با ایثارگری و آمادگی کامل این ماموریت مهم را اجرا می کند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی در نگاه مردم و مسوولین ستون های استوار امنیت کشور و مطهر وحدت نظام جمهوری اسلامی است. حضور مقتدرانه و مسئولانه پلیس در کنار اقشار جامعه در تمام حوادث و شرایط به ویژه طی شیوع کرونا، صندوق های اخذ رای و انتخابات و ناامن ترین لحظاتی که دشمنان میهن ترسیم کرده بودند، پلیس مقتدر، با تمام توان مأموریت خود را در راستای حفظ امنیت عمومی به اجرا رساند و انتخابات در بهترین شرایط ممکن با بالاترین امنیت اجرا شد.

وی اضافه کرد: در کنار تمام خدمات و ایجاد امنیت در مراسمات آئینی، اقدامات تامینی و ترافیکی و اطلاعاتی با اشرافیت و تسلط کافی همکاران پلیس موجب شد خوشبختانه یکی از استان های امن کشور باشیم که با تلاش و ایثارگری همکاران پلیس در برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در قالب برخورد با اراذل و اوباش، اجرای طرح های ضربتی، مبارزه با قاچاق دام و مواد مخدر، سلاح، مشروبات الکلی، فضای مجازی می باشد.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تولیدات انتظامی، قضایی و اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: در بخش خدمات، در حوزه های راه و راهور، اماکن، گذرنامه،نظام وظیفه و رسیدگی به مراجعات مردمی با بیش از ۴۰ هزار مراجعه مردمی به پاسگاه ها در شش ماهه نخست سال داشته ایم.

وی اضافه کرد: در بحث کرونا بیش از ۱۲۰۰ همکار پلیس در حین انجام وظیفه به بیماری کرونا مبتلا شدند که وظیفه سایر همکاران دوچندان می شد و برادر این بیماری سه نفر از همکاران زحمت کش خود را از دست دادیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: نیروی انتظامی مقتدر و غیرتمند یکی از مظاهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نگاه فرمانده کل قوا، مردم و مسئولین است. سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، پشتوانه مردمی است و کسب رضایت عمومی برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش ما همراهی مردم و آشنایی آنها با تهدیدات پیش رو است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها