خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر، خواستار حذف مدیران ناکارآمد و ورود حراست استان خوزستان به ناکارآمدی‌ها و تخلفات در شهرداری این شهر شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۲۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز در خطبه‌های آئین نماز جمعه که پس از یک دوره محدودیت‌های کرونایی یک بار دیگر برپا شد، گفت: دولت و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای اصلاح امور منطقه مصمم هستند اما محقق شدن آن نیاز به اراده دارد چرا که ۱۵ سال از تأسیس، منطقه آزاد اروند می‌گذرد ولی با این حال هیچ سودی برای مردم نداشته است.

وی با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند ابتدایی‌ترین خدمات زیرساختی برای مردم تبدیل به آرزو شده افزود: خواسته مردم را «سعید محمد» دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رساندیم و خواستار شفافیت کامل هستیم که مشخص شود چه کسانی اجازه ندادند این منطقه در این سال‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

حجت الاسلام عادل پور گفت: ما در این منطقه مدیران جهادی و کارآمد می‌خواهیم و باید در انتخاب مدیران دقت بیشتری شود؛ بنابراین در رأس این تغییرات فرماندار ویژه است که با کمک نماینده شهرستان تلاش می‌کنیم تا مدیران ناکارآمد حذف شوند.

وی به وضع شهرداری خرمشهر هم اشاره کرد و گفت: بدنه شهرداری خرمشهر نیز متورم است و دلیل آن نظارت نادرست از سوی شورای شهر و حراست است؛ بنده دیگر از حراست و نیروهای مسئول اینجا ناامید شدم و خواستار ورود حراست استان به ناکارآمدی‌ها و تخلفات در شهرداری این شهر هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها