خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: راز ماندگاری، پیشرفت و عظمت انقلاب اسلامی پیروی جامعه از ولی فقیه است و تا زمانیکه مردم از رهبری اطاعت و پیروی دارند توطئه دشمنان خنثی است.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۳۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(ع) افزود: بارها دشمنان در خبرگزاری ها و موضع گیری هایشان به نقش مهم رهبری و مردم در جامعه اسلامی اعتراف کرده اند.

وی اظهار داشت: در باب اهمیت موضوع ولایت فقیه امام خمینی (ره) فرمودند:"ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است اگر می خواهید به این مملکت آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید. "

وی ادامه داد: انقلاب ما در مسیر انبیاء (ص) و ولایت مداری یک اصل ‌اصیل و بنیادین است و مردم ایران در طول تاریخ و انقلاب به آن توجه داشته اند.

خطیب موقت جمعه‌ قصرشیرین در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی و تبریک به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان افزود: امنیت و آرامش جامعه مرهون زحمات و مجاهدت تلاشگران انتظامی است و مردم و مسوولان باید در حفظ امنیت باهم همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: عامل بازدارندگی در نیروهای مسلح علاوه بر تجهیزات نظامی معنویت و اطاعت پذیری از رهبری است که باعث تقویت روحیه انقلابی و جهادی در کارکنان نزاجا شده است.

او همچنین خطاب به مسوولان، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به خواسته های مردم انقلابی قصرشیرین تاکید کرد و گفت: مردم خدمات عمرانی را باید در عمل لمس کنند.

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: آسفالت جاده های قصرشیرین به گیلانغرب و سرپل ذهاب، حضور پزشک متخصص و سونوگرافی در شهرستان و استفاده از جوانان انقلابی قصرشیرین در پست های مدیریتی از مواردی است که مرزنشینان قصرشیرین خواهان آن هستند.

ارسال نظرات