توطئه‌ها را در نطفه خفه می‌کنیم

مام جمعه رشت خطاب به رسانه‌های بیگانه گفت: مگر شما قیم ملت ایران هستید که برای ملت ایران خط و نشان می‌کشید، دنیا بداند دیگر دوران بزن در رو تمام شده و استکبار جهانی در هیچ کجای جهان در امان نبوده و در صورت حرکات موزیانه، توطئه‌های آنان را در نطفه خفه می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۵۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با وحدت جهان اسلام اختلاف بین اقوام است، اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین ابزارهای دشمنان اختلاف میان طوایف گوناگون مسلمانان است.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم رویکردی در راستای عزت ملت ایران است، گفت: جمهوری اسلامی برنامه‌های خود را به روابط کشورهای قلدرمآب گره نمی‌زند اگرچه در این دهکده جهانی هیچ جامعه‌ای خود را مستثنا  از ارتباطات با کشورهای دنیا نمی‌داند اما این ارتباط تنها به این شرطی رقم خواهد خورد که عزت ملت‌ها به ویژه مسلمانان حفظ شود.

امام جمعه رشت با انتقاد از رفتار دولت لهستان گفت: مردم لهستان رفتار جهادی مردم ایران در جنگ جهانی دوم را فراموش نکرده‌اند و ما رفتار دولت را پای ملت لهستان نمی‌زنیم.

فلاحتی با اشاره به تهدیدات رسانه‌های بیگانه با حمایت اربابان زورگویی خود در خصوص برگشت ایران به برجام افزود: گفتگوهای برجامی اولویت دولت ایران نیست، در گذشته اولویت بود اما این اولویت به کشور ضربات و آسیب‌های زیادی زد و خیری به ملت ایران نرساند‌.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه برجام برای مردم چیزی جز نفرت از قدرت‌های شاخ‌دار و قلدر جهانی ایجاد نکرده است، تصریح کرد: اخیرا با طراحی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها امپراتوری رسانه‌ای دنیا، دولت و ملت ایران را تهدید کردند که اگر به برجام برنمی‌گردید و طرح جایگزین رقم می‌خورد و این طرح جایگزین یعنی حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران!

فلاحتی خطاب به رسانه‌های بیگانه گفت: مگر شما قیم ملت ایران هستید که برای ملت ایران خط و نشان می‌کشید، دنیا بداند دیگر دنیای بزن در رو تمام شده و استکبار جهانی در هیچ کجای جهان در امان نبوده و در صورت حرکات موزیانه، توطئه‌های آنان را در نطفه خفه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ملت و دولت ایران گوش شنوایی برای این حرف‌های پوشالی ندارند، افزود: وزیر خارجه جمهوری اسلامی نیز تأکید داشته که ایران طرفدار گفت‌وگو است اما نه در کاغذ بلکه در عمل، لذا بدانند که ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به وعده رئیس جمهور در خصوص ساخت یک میلیون مسکن در سال تصریح کرد: نیازمندان فراوانند لذا با این وضعیت باید انبوه‌سازی و کوچک‌سازی، نظارت بر عملکرد سازندگان، نظارت در استحکام سازی، بالا بردن وام، بلند مدت اقساط وام در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از خرابکاری گذشته عدم نظارت بوده که در گذشته باعث ویرانی شده است، افزود: شهادت نمازگزاران افغانستان را تسلیت می‌گوییم که صد نفر به خاطر یک ایغوری مسلک چینی که با القای اربابانشان منجر به شهادت شیعیان نمازگزار افغانستان شده است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه اسلام در متن خود متضمن عالی‌ترین قوانین برای ساختار شخصی و اجتماعی انسان‌هاست که حکم فرما بودن آن تحولی عظیم در جهان ایجاد می‌کند، افزود: اسلام آیین نابی است که انسان را در مسیر رستگاری قرار می‌دهد و دشمنان از اسلام ناب هراس دارند و به مقابله با آن می‌پردازند.

وی با تسلیت شهادت امام یازدهم شیعیان علیه السلام گفت: هیچ بلا و گرفتاری از جانب خدا نمی‌آید مگر در آن بلا، نعمت باشد یعنی همیشه بلا برای تنبیه نیست و گاهی اوقات برخی بلاها برای نازل شدن نعمت است لذا باید صبور بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار