معاون هماهنگ کننده سپاه در گفت و گو با بسیج:

مازندران با داشتن ظرفیت‌های طبیعی نباید یک بیکار داشته باشد

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه جای تعجب است که شنیده می شود در مازندران از بیکاری است، گفت: با ظرفیت‌های طبیعی بی پایانی که در مازندران وجود دارد، حتی نباید یک بیکار در استان وجود داشته باش
کد خبر: ۹۳۸۲۹۵۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران  با حضور در منطقه سمسکنده شهرستان ساری از دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه کربلا و پروژه‌های تداوم آموزشی و مهارت افزایی در حوزه‌های خودکفایی، اشتغالزایی و کارآفرینی این مرکز بازدید کرد.

سردار نقدی در حاشیه این بازدید در گفتگو باخبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه جای تعجب است که شنیده می شود  در مازندران بیکاری است، گفت: با ظرفیت‌های طبیعی بی پایانی که در مازندران وجود دارد، حتی نباید یک بیکار در استان وجود داشته باشد.
 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه طبیعت بکر مازندران باید کارگر پذیر باشد، افزود:  از استان‌های دیگر برای کار باید به مازندران بیایند چرا که این طبیعت فرصت مناسبی برای کارکردن است.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حتی محیط‌های خانگی که ظرفیت دارند، می‌توانند تولید کننده باشند،   اضافه کرد: طبیعت بکر مازندران با نهر‌ها و برکه‌های آب بلا استفاده است درصورتی که میتوان از همین طبیعت برای پرورش پرندگان گوشتی، دامداری، پرورش زنبور عسل، بلدرچین، پرنده‌های زینتی و .. استفاده و  ثروت تولید کرد.
 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به چرخه مدیریت برای فروش تولیدات در بازار‌های داخلی و خارجی هم اشاره کرد و گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا منطقه مناسبی برای آموزش و مهارت آموزی و تولید اشتغال است، و مردم و جوانان قبل از اشتغال به این منطقه بیایند و مهارت یادبگیرند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر با شیب ملایم و روش منطقی، جوان جویای کار اموزش  ببینند و تجربه کسب کند و مهارت کار در محیط‌های تولید را یادبگیرند و کارمیدانی داشته باشند در ایجاد اشتغال پایدار آسیب نمیبیند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها