معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن مهمترین ماموریت پیشکسوتان جهاد و شهادت است

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به تجربیات ایثارگران، خاطرنشان کرد:شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن مهمترین ماموریت پیشکسوتان جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۰۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران همایش تخصصي و هم انديشي یگان شهید سلیمانی استان مازندران متشکل از وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار نقدی در این همایش با تبریک آغاز امامت حضرت حجت( عج الله تعالی شریف) با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: سپاه بازنشستگی ندارد و نیروهای انقلابی و ولایتی با آرمان شهادت باید در صحنه باشد.

خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب، نصیحت و سخنرانی نیست بلکه فرمان است و  باید اجرا شود، افزود: برخی ها فکر می کنند  بکارگیری پیشکسوتان با مسئله جوانگرایی تعارض دارد اما وقتی نظامی مثل انقلاب اسلامی بوجود آمد نیاز به همه افراد و نیروها است. میدان بیکرانی مثل بسیج ده ها میلیونی، میدان جهان اسلام و ..که همه نیاز به نیرو دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه در عرصه انقلاب اسلامی باید از همه نیروها استفاده شود، ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای بین ستاد کل دوره دوم خدمت پاسداری آغاز می شود. یک عرصه بایدجوان ها با انرژی و قوت کار انجام دهند،اما عرصه های دیگری است که پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت می توانند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان  کار انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه باید در برخی از عرصه ها نیروهای با تجربه استفاده شود، خاطرنشان کرد: یکسری جایگاه هایی در سپاه است که نیاز به وجود نیروهای باتجربه است.

خبر

سردار نقدی با تصریح بر اینکه پاسداران داوطلب که حاضر به گذراندن دوره دوم پاسداری هستند، میتوانند در عرصه بمانند، اضافه کرد:پاسداری یک شغل نیست بلکه روحیه و فرهنگی است که تا آخر عمر با پاسدار می ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به تجربیات ایثارگران، خاطرنشان کرد:تجربیات ایثارگران برای جامعه یک ثروت است و نباید از این ظرفیت غافل شد.

سردار نقدی با بیان اینکه جوانگرایی تضادی با تجریبات پیشکسوتان ندارد، یادآور شد: باید تجریبات پیشکسوتان را پای کار آورد و در این عرصه تلاش کرد.

سردار نقدی با تاکید برآموزش و تربیت نیروها در گردان های رزمی، اضافه کرد:باید از تجربیات ایثارگران برای آموزش نیروهای جوان استفاده کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه از سخنان خود با تاکید براینکه همه نیروها باید با این نگاه که فلسطین را از دست مزدوران آزاد خواهیم کرد، کار کنند، گفت:شهید حاج قاسم با این نگاه وارد محل کار خود می شد.

سردار نقدی  انتقال و تجربه روحیه دفاع مقدس را مهم ترین کار پیشکسوتان به نسل جوان دانست و تاکید کرد:ماموریت بزرگ پیشکسوتان ایثار و شهادت ،پایان آل سعود و استکبار و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، اضافه کرد:تزریق امید و شکستن محاصره تبیلغاتی دشمن از دیگر کارهای مهم پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه دشمن در فضای مجازی باورهای جوانان را مورد هجمه قرار داده است، افزود: امروز فضای مجازی در اشغال دشمن است و برای آزادسازی این فضا باید پیشکسوتان جهاد و شهادت فرهنگ و روحیه انقلابی را به نسل جوان انتقال دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار