خبرهای داغ:

تجلیل از جانبازان روشندل شاهرود به مناسبت روز عصای سفید+ تصاویر

شاهرود_ با حضور جانشین سپاه استان سمنان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت روز عصای سفید از جانبازان روشندل این شهرستان در مراسمی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۰۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان در سالن ولایت فرمانداری شهرستان و با حضور جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و سایر مسئولان برگزار شد، از جانبازان روشندل و خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم ابوطالب جلالی فرماندار شهرستان با گرامیداشت این روز و تجلیل از ایثارگری جانبازان ما در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه قرار دادن مناسبت هایی، چون روز (عصای سفید) در تقویم کشور از باب یادآوری تکالیف دستگاه‌ها در رعایت حقوق روشندلان و بیان دستاورد‌ها و خدمات به این قشر جامعه از سوی دستگاه‌های متولی و خدمت رسان است.
او با تاکید بر تلاش همگانی برای خدمت به اقشار مختلف جامعه از جمله روشندلان و ترغیب همه برای این خدمت، با اشاره به مکاتبات با اداره بهزیستی شهرستان و دستگاه‌های خدمت رسان در راستای حل مشکلات روشندلان و معلولان جامعه گفت: در سطح شهرستان از همه دستگاه‌های خدمات رسان و بهداشت و درمان در خصوص حل مشکلات و نیاز‌ها روشندلان و جامعه تحت پوشش بهزیستی حتماً پیگیری داشته و می‌کنیم.
جلالی بر قدرشناسی از جانبازان و انجام تکالیف دستگاه‌ها و ماموریت‌های آنان در قبال جانبازان اظهار کرد: ما تکلیف و وظیفه می‌دانیم که در خدمت شما عزیزان باشیم و قدردان زحمات شما هستیم.
این مراسم به مناسبت روز عصای سفید و تجلیل از صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های آنان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار