خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در افتتاح باغ کشت بافت انگور بویین زهرا؛

تولید و اشتغال، دو اولویت مهم سازمان اوقاف در رفع دغدغه مقام معظم رهبری

حجت الاسلام عادل گفت: در این دوره از مدیریت سازمان اوقاف به موضوعاتی مهم تولید و اشتغال که اولویت های کشور و منویات مقام معظم رهبری است پرداخته شده است.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۱۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه مراسم افتتاح باغ کشت بافت انگور که یکی از پروژه های اوقاف استان در شهرستان بوئین زهرا می باشد بیان کرد: در این دوره از مدیریت سازمان اوقاف به موضوعاتی از اولویت های کشور و منویات مقام معظم رهبری پرداخته شده است.

وی گفت: این اولویت ها شامل تولید، اشتغال است که در سطح سازمان اوقاف در حال پیگیری و رونق است و راه اندازی باغ کشت بافت انگور شهرستان بویین زهرا یکی از مصادیق اولویت های اوقاف در بحث تولید و اشتغالزایی است که از عواید این باغ طبق آنچه که واقف نیت کرده برای مردم و دانش آموزان منطقه هزینه خواهد شد.

حجت الاسلام عادل در ادامه با اشاره به پروژه ساخت ۳۲ واحد مسکونی در شهر بیدستان شهرستان البرز تصریح کرد: در راستای ساخت مسکن ملی، تفاهم نامه ای بین سازمان اوقاف و وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شده و در استان های مختلف در حال انجام می باشد.

وی افزود: پروژه مجتمع مسکونی ۱۶۰ واحدی که توسط بخش خصوصی چند سالی در حال انجام بود، امروز بخش موقوفه آن که شامل ۳۲ واحد از این تعداد می باشد واگذاری شد.

حجت الاسلام عادل عنوان کرد: با اهتمامی که وجود داشت تلاش شده تا با بهترین کیفیت موجود این ۳۲ واحد ساخته شود و در راستای اجرای نیت واقف این تعداد واحد مورد استفاده قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور گفت: یکی از اهداف سازمان اوقاف رفع مشکل مسکن در کشور است. لذا با هدف حمایت از زوج های جوان، سازمان اوقاف سعی می کند با اولویت بندی استفاده از واحد‌های مسکونی، این واحدها را چه به صورت واگذاری و چه به صورت استیجاری در اختیار زوج های جوان قرار دهد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها