خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان نهاوند به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به منظور تقویت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۳۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت جهانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مجموعه ورزشی علیمرادیان در استان همدان و شهرستان نهاوند یک ظرفیت بالقوه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست استفاده بهینه از ظرفیت‌ رسانه‌ها و خبرنگاران به منظور تقویت مجموعه است، گفت: مجموعه ورزشی علیمرادیان با بیش از ۱۴هکتار وسعت و برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف همچون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، پینگ‌پنگ، بدنسازی و خوابگاه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های ورزش استان و شهرستان رفع کند.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان تأکید کرد: رسیدن به یک نقطه مشترک و برداشتن موانع و توسعه ورزش در سطح شهرستان نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران است که از مجموعه به عنوان یک سرمایه ملی حفاظت و نگهداری کنند.

وی گفت: در این مدت کوتاه در بحث روشنایی فضای داخلی سایت مجموعه، لوله‌کشی آب و تاسیسات واحدهای مختلف مجموعه و نظافت و جمع‌آوری زباله‌های انباشته شده از قبل در مجموعه، اقدامات خوبی انجام شده است که قابل قیاس با گذشته نیست.

جهانیان اظهار داشت: هدف این مجموعه فراهم کردن امکانات و ایجاد شرایط مناسب برای دعوت کردن از تیم‌های مختلف کشوری برای میزبانی و برگزاری اردو در این مجموعه بزرگ ورزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات