خبرهای داغ:
نهاوند-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون فداکاری‌های دیروز شهیدان هستیم، گفت: ما باید امروز ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۶۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدولی دارابی در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ناجا و تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته ناجا از تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان نهاوند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون فداکاری‌های دیروز شهیدان هستیم، افزود: ما باید امروز ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه از زحمات همکاران ناجا در طول سال گذشته در برقراری امنیت تشکر و قدردانی کرد و گفت: حضور سبزپوشان خدوم ناجا در این سنگر برای مردم امنیت، آرامش و آسایش را به ارمغان خواهد آورد.

سرهنگ علی مختاری تاکید کرد: تعامل و همکاری سپاه و نیروی انتظامی شهرستان در تمام حوزه‌ها و برقراری امنیت وجود داشته و خواهد داشت.

* تعامل بین ناجا و سپاه نهاوند نقش به سزایی در ایجاد امنیت دارد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند نیز تحقق شعار سال را در سایه امنیت دانست و یادآور شد: این امنیت با همکاری و تلاش‌های همه جانبه مردم با نیروی انتظامی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ احمد ساکی از همکاری و تعامل بین ناجا و سپاه نهاوند ابراز خشنودی کرد و افزود: وجود این همکاری و تعامل نقش به سزایی در ایجاد امنیت در نهاوند دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات