مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهدی عسگری خبر داد؛
مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهدی عسگری از برگزاری اردوی جهادی پزشکی و درمانی در منطقه کم برخوردار خرمدشت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۷۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، داودی با تشریح اقدامات جهادی جهادگران گروه شهید مدافع حرم مهدی عسگری، اظهار داشت: اردوی های این گروه جهادی به صورت متوالی هر دو هفته یک بار با حضور پزشکان، مشاوران و اعضاء هنری و فرهنگی گروه در مناطق کم برخوردار اقتصادی البرز با هدف محرومیت زدایی و یاری رسانی مردم برگزار می شود.

وی با بیان این که به لطف خداوند متعال اردوی جهادی پزشکی این هفته این گروه، در  دبیرستان حضرت خدیجه(س) منطقه خرمدشت برگزار شده است، افزود:280نفر از خانواده های نیازمند از خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص پوست، متخصص زنان و مامایی، روانشناسی، مشاوره طب اسلامی، غربالگری سلامت، مشاورحقوقی، تزریقات و توزیع دارو برخودار شدند.

داودی عنوان کرد: اهمیت اردوهای جهادی در دو دیدگاه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و فرصتی برای خودسازی است، اصل اهم برگزاری این اردو های جهادی خویشتن سازی اعضاء گروه می باشد.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهدی عسگری در پایان یادآور شد: اردوهای جهادی بهداشتی، درمانی و فرهنگی این گروه بصورت دوره‌ای توسط این شبکه در نقاط مختلف محروم البرز برگزار می‌شود و در آینده نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است، از این اردوی جهادی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و مسئولین شهری بازدید کردند.

خبرنگار بسیجی:سیده زهرا فوج

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات