خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

مسیر انسداد تحریم ها، مقاوم سازی اقتصاد با حمایت از تولید ملی است

سرهنگ مهرعلیا گفت: راه انسداد مسیر تحریم ها، مقاوم سازی اقتصاد با محوریت حمایت از تولید ملی است و قوای سه گانه با برنامه های اجرایی کارآمد، سهم خود به میدان عمل بیاورند.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۰۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در دوره تربیت و تعالی کارکنان ناحیه، انگیزه و نیت را موتور محرک و وسیله رسیدن به هدف دانست و گفت: انسان در هر مرحله از زندگی خود نیاز به آموزش و یادآوری دارد، و این آموزش ها و یادآوری ها باید با انگیزه و نیت الهی دنبال شود؛ چرا که انگیزه و نیت، موتور محرک و وسیله رسیدن به هدف است.

وی در ادامه افزود: تقوا، بصیرت، انگیزه الهی، دوری از عافیت طلبی و برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی باید در این دوره ها به منظور تربیت نیروهای جوان به نحوه أحسن تبیین شود، چرا که جوانان انقلابی و جهادی، بزرگترین سرمایه انقلاب هستند.

سرهنگ مهرعلیا، به راهبردهای نا امید سازی دشمن اشاره کرد و گفت: مقاوم سازی اقتصاد، مقاوم سازی فرهنگ، امنیت آفرینی،حل مشکلات اقتصادی مردم و کارآمدسازی و گسترش گفتمان مقاومت را از راهبردهای ناامیدسازی دشمن است. دشمن از آسیب پذیری اقتصاد ایران در سال های اخیر بیشترین سوء استفاده را کرد و بزرگ ترین حجم تحریم های تاریخ را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرد. با توجه به اینکه غرب خلف وعده های خود در برجام را آشکار کرد، راه انسداد مسیر تحریم ها، مقاوم سازی اقتصاد با محوریت حمایت از تولید ملی است و قوای سه گانه با برنامه های اجرایی کارآمد، سهم خود را در این عرصه باید به میدان عمل بیاورند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، تقویت مقاومت و اقتدار منطقه ای نظام را یکی از جلوه های مأیوس سازی دشمن دانست و گفت: بدون شک منطقه غرب آسیا به آوردگاه رقابت دو محور مقاومت و سازش تبدیل شده است که محور متحدان آمریکا و رژیم صهیونیستی با فتنه انگیزی و شعله ور کردن جنگ نیابتی به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت و مهار اقتدار منطقه ای جهموری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها