تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، در جمع کارکنان سپاه میانه گفت: مهمترین عامل در تسریع پایان دوران غیبت، اصلاح اعمال است.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۰۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا اعمال خود انسان را مانعی بزرگ بر سر راه ارتباط با امام زمان دانست و با تاکید بر ضرورت مطالعه نقش امام در رشد و تعالی و رفع مشکلات، اظهار داشت: این مطالعه موجب پی بردن به عمق فقر انسان نسبت به آن نعمت عظمای الهی شده و احساس نیاز به وجود امام را در دل زنده کرده و او را به سمت اصلاح اعمالش سوق خواهد داد.

   وی با اشاره به تشدید تلاش شیاطین انس و جن برای از بین بردن ایمان مردم در دوران آخر الزمان، متذکر شد: امروز پیشرفته ترین و بروزترین ابزارها برای نابودی ایمان در دست شیاطین است و فضای آلوده مجازی و ماهواره ها یکی از این ابزارهاست.

  حجت الاسلام مهدی نیا پاسداشت ایام الله ها و برپایی مجالس مذهبی را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: اهل بیت(ع) بر این مجالس ما نظر دارند و تکریم محافل و مجلس دینی موجب جلب توجهات معصومین(ع) می شود.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه دوران غیبت را دوران سرگردانی، شبهه و افتادن در دام تکفیر و فتنه دانسته و بر لزوم دقت نظر و اعمال فیلترهای لازم در فضای مجازی و فراهم سازی و گسترش بستری امن و سالم برای فعالیت های دینی و مذهبی مردم توسط مسئولین تاکید کرد.

وی گفت: باید فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی در جامعه حاکم شود تا نتیجه اش تربیت جوانانی انقلابی، عاشق شهادت و ولایی شود.

   آیین گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات