خبرهای داغ:
در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا؛
تبریز- میرهاشم حسینی و سعید رجبی دو تکواندو کار اهل میانه در دهمین دوره از مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا تتوانستند با برتری بر رقیبان، به مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی دست یابند.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۱۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این دور از رقابت ها که از روز 21 مهرماه آغاز شده است، میرهاشم حسینی که از تیم شهرداری ورامین در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور داشت در پایان با قهرمانی در این مسابقات به مدال طلا دست یافت.

   وی در دور اول با قرعه استراحت مواجه بود. در مرحله یک چهارم 15 بر 9 تکواندوکار تیم پلیس عراق را مغلوب کرده و با برتری 36 بر 2 برابر ناریان از تیم آریان ورد هند، به فینال راه یافت و در دیدار نهایی در حساس‌ترین مسابقه جام باشگاه‌های آسیا برابر مهران برخورداری دیگر ملی‌پوش کشور قرار گرفته و با برتری 10 بر 7 به مدال طلا این مسابقات دست یافت.

دو تکواندوکار اهل میانه، قهرمان و نائب قهرمان شدند

   همچنین سعید رجبی که او هم از تیم شهرداری ورامین در این مسابقات حضور داشت در دور اول با قرعه استراحت مواجه بود. در مرحله یک چهارم با نتیجه 13 بر 4 حمیدرضا بدری از تیم پلیس عراق را مغلوب کرد.

   رجبی در نیمه نهایی یک مسابقه نزدیک 9 بر 8 فرشاد قیاس شندی از تیم دانشگاه آزاد را مغلوب و به فینال رسید و در دیدار پایانی این مسابقات رجبی با نتیجه 14 بر 7 نادعلیان مغلوب و به مدال نقره جام باشگاه‌های آسیا رضایت داد.  

ارسال نظرات