وحدت شیعه و سنی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی میکند

چابهار/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: وحدت و اتحاد بین برادران اهل تشیع و تسنن اگر استوار باشد هیچ‌کدام از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به سرانجام نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۵۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام بامری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: در دورانی که کشور در خطر بود هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از این کشور و آرمان‌های آن دفاع کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار وی افزود: وحدت بین جامعه اهل سنت و شیعیان پایدار است چون ریشه در اعتقادات عمیق اسلامی و قرآنی دارد.

وی بیان کرد: وجود خدای واحد، قرآن و پیامبر را مهمترین وجه مشترک شیعه و سنی دانست و آن را عاملی برای زندگی آرام و وحدت بخش در کنار هم دانست.

وی در ادامه گفت: ما فرزندان زیادی از اهل سنت و شیعه تقدیم اسلام کردیم تا نشان دهیم که شیعه و سنی همواره با جانفشانی آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

حجت السلام بامری بیان کرد: اتحاد و همبستگی مردمان ما دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و دشمن سالهاست تلاش می کند در سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کنند که الحمدالله همواره با هوشیاری مردم شیعه و سنی روبه رو شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار