با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

يادواره طلاب و روحانیون استان زنجان برگزار مي شود

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان از برگزاري يادواره طلاب و روحانيون اين استان با حضور حجت الاسلام حاجي صادقي خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۸۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان؛با بیان اینکه شهیدان سرمایه های ملی نظام و انقلاب هستند اظهار کرد: وظیفه همگان است که با برگزاری یادواره های باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

 

يادواره طلاب و روحانیون استان زنجان برگزار مي شود

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای گوناگون تلاش می کنند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه منسوخ و کم رنگ جلوه دهند بیان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی با تاسی از راه شهیدان این ترفندها را یکی پس از دیگری نقش برآب خواهند کرد.

 

اين مسئول روحانیت را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش سازنده روحانیت و طلاب در دوران شکل‌گیری پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست لذا برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهیدان این قشر کوچکترین کاری است که باید انجام داد.

 

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان با بيان اينكه در راستاي كنگره 3535 شهيد زنجان،يادواره شهداي طلاب و روحانیون استان برگزار مي شود،افزود:اين يادواره روز دوشنبه ٢٦مهرماه سال جاري از ساعت ٨:٣٠در محل مصلي نماز جمعه زنجان برگزار مي شود.

 

وي با بيان اينكه سخنران اين يادواره حجت الاسلام والمسلمين دكترعبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد،يادآور شد:به منظور اداي احترام به مقام شامخ شهدا از عموم طلاب و روحانیون بزرگوار استان براي حضور در اين مراسم دعوت به عمل مي آيد.

 

ارسال نظرات