سومین جلسه قرارگاه جهادی بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ با حضور استاندار، سردار فرمانده سپاه استان و مسئولین استانی و فرماندار این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۰۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سومین جلسه قرارگاه جهادی بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ، با بیان اینکه بازدیدهای میدانی ریاست سازمان بسیج کشور و مسئولین استان باعث دلگرمی مردم زلزله زده شد، گفت: این زلزله بهانه ای برای بررسی میزان محرومیت منطقه بازفت و رسیدگی به مشکلات مردم آن منطقه شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با اشاره به سابقه فعالیت گروه های جهادی در خدمات رسانی به مردم کرمانشاه، خوزستان و لرستان در زلزله و سیل، افزود: امروز نیز با حضور فعال گروه های جهادی و کمک دستگاه های دولتی خانه های تخریب شده بازسازی می شود.

سردار اکبری بر تشکیل قرارگاه های شهرستانی برای رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده تاکید کرد و ادامه داد: این قرارگاه که به ریاست فرمانداران تشکیل می شود مصوبات قرارگاه استانی را اجرایی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ، از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن، بسیج سازندگی سپاه و مالکین خانه های خسارت دیده خبر داد و اظهار کرد: در هیئت دولت نیز تصمیمات خوبی برای واحدهای آسیب دیده گرفته شد و اعتباراتی مشخص گردید که امید کار بازسازی سریعتر آغاز شود.

ارسال نظرات