خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

بسیج عامل وحدت اقوام و مذاهب گلستان است / مسجد محوری سرلوحه اقدامات بسیج باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج امروز یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان شهید پرور گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۳۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ، در محوطه همین حسینیه عاشقان ثارالله (ع) پیکر تمامی ۴ هزار شهید استان تشییع شد و اینجا قدمگاه شهداست لذا امروز ما با آرمان های شهدا تجدید میثاق میکنیم.

وی گفت: جلسه امروز ما ترکیبی از جوانان و پیشکوستان است که سرپنجه های بسیج در محلات هستند تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را اعتلا دهند.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: بسیج امروز یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان شهید پرور گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مولود انقلاب اسلامی و فرزند مسجد است و به شما برادرانم تاکید میکنم همه برنامه های بسیج را با محوریت مساجد در محلات اجرا کنید؛ در این راه سستی و تنبلی وجود ندارد چراکه فرماندهان پایگاه های بسیج زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار