فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به همراه تنی چند از پرسنل سپاه و مدیر درمانگاه نبوت با مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن دیدار و از زحمات مجموعه کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۵۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

سرهنگ علیرضا جنیدی در این دیدار گفت: فداکاری و از جان گذشتگی کادر بهداشت و درمان در دوران این بیماری سخت برگ زرینی در کارنامه جامعه پزشکی و پرستاری کشور است.

وی به اعزام پزشک به مناطق محروم شهرستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از درمانگاه نبوت که کمک شایانی در اعزام پزشک داشتند، افزود: دشمنان در فضای مجازی بشدت در حال موج سواری هستند و با اهدافی که دارند، ذهن جوانان ما را منحرف میکنند، لذا در فضای حقیقی باید توطئه های دشمنان خنثی گردد.

جنیدی گفت: درمانگاه نبوت تا جایی که امکان دارد باید تقویت شود چرا که با ویزیت های خیلی کم میتواند بخش مهمی از مشکلات مردم را حل کند .

در این دیدار نیز محمدرضا رضانژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ابراز داشت: اگر سپاه در دوره پیک کرونا ورود پیدا نمی‌کرد اکنون وضعیت ما بسیار بدتر بود.

وی افزود: هماهنگی و همکاری خوبی بین درمانگاه نبوت و شبکه بهداشت و درمان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از احساس ناامنی برای پرسنل شیفت شب مرکز بهداشت و درمان انابد خبر داد و گفت: در خواست داریم یک پایگاه بسیج در مرکز بهداشت شهر انابد دایر شود.

خبرنگار سعید نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها