خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان شناسايي شهيد نورمحمد مهدی ئی بعد از 38 سال را به خانواده ايشان تسليت گفت.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۰۹
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پيامي شناسايي پيکر شهيد نورمحمد مهدی ئی به خانواده ايشان تسليت گفت.

شهید نورمحمد مهدی ئی که به عنوان شهید گمنام در شهر دلند استان گلستان در مصلی آن مکان به خاک سپرده شده است با آزمایش DNA شناسایی و توسط سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) به مادر چشم انتظار این مادر دو شهید داده شد.
این شهید در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار در پنجوین شربت شهادت نوشید و مفقود بود تا بعد از ۳۸ سال بازگشت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ
جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.
خوشا به سعادت این شهید والامقام که به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به دیدار حق و همرزمان شهیدش شتافت.
اینجانب شهادت شهيد نورمحمد مهدی ئی را محضر حضرت ولیعصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و خانواده محترم آن شهید  عزیز، مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان خاص شهرستان شاهرود و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت و تبريک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر جزیل و اجر جمیل را برای خانواده وی مسئلت می‌نمایم.

سرتيپ دوم پاسدار حميد دامغاني

فرمانده سپاه استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها