ساری- رئیس هیات هندبال مقاومت مازندران گفت:ورزش رمز سلامت، پویایی و سرزندگیست که ارتقای این عرصه‏، افزایش سلامت عمومی و نشاط اجتماعی جامعه را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۷۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،بهرام لیالی رئیس هیات هندبال مقاومت مازندران در پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.متن این پیام به شرح ذیل است:

ابسم الله الرحمن الرحیم

امربه ورزش امر به معروف است.
«مقام معظم رهبری»

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین سلامت جسمی، روانی و تقویت کننده ارزش‌های والای انسانی است که زمینه ساز فضای سالم، صمیمی و آکنده از مهر و صفاست.ورزش رمز سلامت، پویایی و سرزندگیست که ارتقای این عرصه‏، افزایش سلامت عمومی و نشاط اجتماعی جامعه را به همراه دارد.

فعالیت‌های ورزشی می‌تواند عرصه‌ی پیشرفت را برای جوانان و کشور فراهم آورده و مهارت‌های زندگی مانند تعاون و همیاری و وحدت را به آنان بیاموزد.

اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی، بسیجیان وکلیه حامیان ورزشی مازندران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور تخصیصا مازندران به ویژه رشته هندبال را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها