خبرهای داغ:
توسط حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری صورت گرفت

دیدار باسادات هندیجان

به مناسبت آغاز امامت و هفته وحدت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه، فرماندهی و طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی از سادات شهرستان هندیجان دیدار شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۱۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری با تبریک آغاز امامت حضرت امام مهدی(عج) و فرارسیدن هفته وحدت از اینکه سادات در برنامه های متنوع مذهبی حضوری خوب دارند تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین نادری اظهار داشت :وجودت سادات بزرگوار موجب خیروبرکت هستند و همه ماها به سادات این فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) احترام می گذاریم و این روز و هفته وحدت ولادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)را تبریک می گوییم.

وی افزود: انشاله سادات بزرگوار همچنان در برنامه های ملی و مذهبی پرتلاش باشند و افتخار ما این است که در کشور امام حسین و حضرت امام زمان عج با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری زندگی می کنیم و سادات نور چشم همه ماها هستند.

وی بیان تبریک این روز ها و هفته گفت: آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) و هفته وحدت را به آقا آقا امام مهدی و مقام معظم رهبری تبریک می گویم و انشاله کشور ایران اسلامی با عنایات آقا امام زمان عج همچنان با عزت و پر افتخار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نادری از فرماندهی و بسیجیان طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان در برگزاری اینگونه دیدار ها مخصوصا دیدار با سادات بزرگوار شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها