بعد از ظهر امروز انجام شد؛

سفر سرلشکر سلامی به کرمان برای افتتاح پروژه های محرومیت زدایی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان و همچنین افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۲۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، بعد از ظهر امروز سردار سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما ارادت خاصی نسبت به استان کرمان و همه شهرستانهای این استان علی الخصوص شهرستان بم داریم که بم یادآور خاطره تلخ زلزله بم است.

وی  تصریح کرد: در زمان زلزله ما در کرمان  دو سه روز در خدمت فرمانده هان عزیزی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج احمد کاظمی بودیم که در آن زمان فرماندهی نیروی هوایی سپاه را به عهده داشتند و با استفاده از پرنده های بال ثابت و بالگرد در  امداد رسانی به مردم این شهرستان نقش تعیین کننده ای داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان  و همچنین افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.

سردار حسین سلامی خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به تعداد زیادی از روستاهای محروم این استان و خصوصا شهرستان بم صورت خواهد گرفت که ان شاءالله با استمرار خدمات رسانی مجموعه مختلف خدمات رسانی کشور و نهادهای حمایتی  و بسیج و سپاه بتوانیم  به تدریج سایه های  پدیده محرومیت را از کشور دور کنیم و به آینده این وضعیت امید وار هستیم.

 

ارسال نظرات