خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان استفاده از تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس جهت پیشبرد امور کشور را امری مهم دانست.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۲۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان سپاه، بسیج، جهاد و ارتش در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه دیدار کرد.

در این نشست سرگرد محمد مهدی ادهم  فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان گزارشی مختصر از ارتباط پیشکسوتان با سپاه و بسیج شهرستان ارائه و در ادامه حاضرین در جلسه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود را ارائه دادند.

 سردار حمید دامغانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان شهرستان سرخه، سرخه را پیشتاز فرهنگ ایثار و شهادت  در استان و به استناد آمار رزمندگان و شهدا، آن را افتخار بزرگ برای این دیار دانست.

 در ادامه او با بیان وضعیت انقلاب اسلامی منطقه، از لزوم هماهنگی و هم افزایی کلیه ظرفیت های نظام و استفاده از تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس جهت پیشبرد امور کشور اشاره کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تمسک به سیره شهدای عزیز را راه میانبر رسیدن به اهداف متعالی کشور عزیزمان ایران عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها