خبرهای داغ:
سردار حمید دامغانی:

کادر سازی بسیج برای آینده نظام/تربیت نیروهای متخصص، متعهد و جهادی

شاهرود_فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تربیت نیرو‌های متخصص و توانمند مومن و متعهد در پایگاه‌های بسیج و توجه به کادر سازی برای آینده نظام و تربیت و آموزش نیرو‌ها باید مورد توجه پایگاه‌های بسیج باشد.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۴۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی در همایش انس و مودت فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه‌ها در تحقق اهداف بسیج و برنامه‌های ابلاغی در سطح محلات اظهار کرد: تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در جامعه یکی از مهمترین اهداف بسیج است و در این راستا تمام برنامه‌ها در جهت تحقق این بیانات و راهبرد‌ها می‌باشد.
او با بیان برخی دغدغه‌ها در سطح جامعه و تلاش بسیج و سپاه در حل این معضلات و مشکلات گفت: بسیج و سپاه تمام توان و تلاش خود را در حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم به کار بسته اند و باید از این ظرفیت عظیم در راستای برداشتن موانع تلاش کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به قرارگاه‌های مختلف در سطح محلات بویژه قرارگاه محله مسجد محور گفت: باید تمام فعالیت‌ها در محلات حول محور مسجد باشد و مسجد به عنوان پایگاه رجوع مردم و حل مشکلات آنان مطرح و بسیج بازوی توانمند در این راستا باشد.
او با تاکید بر تربیت نیرو‌های متخصص و توانمند مومن و متعهد در پایگاه‌های بسیج بر توجه به کادر سازی در بسیج برای آینده نظام و تربیت و آموزش نیرو‌ها تاکید کرد.
در این همایش تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه راهکار برای تحقق اهداف بسیج پرداختند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این همایش با خیرمقدم گزارشی از روند فعالیت پایگاه‌های بسیج ارائه نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار