فرمانده سپاه امیرالمومنین (علیه السلام):
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با اشاره به ارائه ۴۳ خدمت در قالب برنامه‌های کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۴۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی  در جلسه کنگره ملی 3 هزار شهید که با حضور استاندار ایلام و رؤسای کمیته‌های مربوط برگزار شد، با بیان این‌که این کنگره ملی 3 هزار شهید آذرماه سال جاری در نمایشگاه پارک چغاسبز در کنار هتل زاگرس برگزار می‌شود گفت: جلسات هماهنگی از مدت‌ها قبل تاکنون برگزار شده و این نشست‌ها تا زمان برگزاری کنگره در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی 3 هزار شهید استان ادامه دارد.

اقدامات انجام شده

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با بیان این‌که شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند و باید جهت معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنیم افزود: هم‌زمان با برگزاری این کنگره صدها جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 43 برنامه‌ و خدمت مختلف در قالب برنامه‌های کنگره برگزار شده که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح ایران مهربان ویژه ایتام، توزیع 1500 تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند به نام شهدا، کاشته هزاران نهال به نام شهدا و... اشاره کرد که در قالب برنامه‌های کنگره ملی 3هزار شهید برگزار شده‌است.

لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت

محمد نوذری نیز در ادامه این جلسه با اشاره به این‌که مردم استان ایلام نقش بی‌نظیری در 8 سال جنگ تحمیلی داشته و بر گردن کشور حق دارند گفت: فرمانداران، مدیران و دستگاه‌های اجرایی مربوط اقدامات لازم را در روزهای باقیمانده جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی 3 هزار شهید انجام دهند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: اجرای 43 خدمت در راستای کنگره ملی شهدای استان اقدام بسیار مهم و مبارکی است و باید اجرای چنین برنامه‌هایی تا پایان این کنگره ادامه یابد.

این مسئول به لزوم آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگر وشهادت اشاره کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان استفاده شود.

در این جلسه روسای کمیته‌های کنگره ملی 3 هزار شهید استان به تشریح اقدامات اجرایی در قالب برنامه‌های این کنگره پرداختند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات