به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهداء وحدت در شهرستان راسک یادواره شهدا در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرمانده سپاه شهرستان و مدیران و فرماندار و امام جمعه و برادران اهل سنت شهرستان سرباز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۶۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از راسک، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالگرد شهدای وحدت یادواره شهداء وحدت در شهرستان راسک در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرمانده سپاه شهرستان و مدیران و فرماندار و امام جمعه و برادران اهل سنت شهرستان سرباز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حق پرست با بیان اینکه راه سعادت و خوشبختي در اين دنيا و آن دنيا تنها راه اسلام است و ما بايد راه و روش زندگي مان را با اسلام وفق بدهيم و فرامين الهي را انجام دهيم؛ امر به معروف و نهي از منکر را فراموش نکنيم.

فرمانده سپاه شهرستان راسک افزود: شیعه و سنی باید با هم اتحاد و همبستگي داشته باشند تا منافقين و کفار ميانمان نفوذ نکنند و جلوي توطئه هاي منافقين را بگيريم و هميشه در صحنه حاضر باشيم.

این مسئول بیان کرد: ما با الگو گیری از سیره و روش شهدا باید راه شهدا را ادامه دهيد و جبهه هاي اسلام را گرم نگه داريم و با وحدت و اتحاد خود پشتيبان روحانيت و ولايت فقيه باشيم.


در پایان نیز از خانواده معظم شهداء وحدت اهل سنت تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات