پیام تسلیت مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:
ساری-تلاش‌های بی‌وقفه سردار فارابی در مبارزه با منافقین کور دل برای همیشه در لوح زرین ایثار و شهادت، ماندگار و الگو و الهام بخش برای نسل آینده انقلاب خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۰۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

سردار فارابی فرمانده‌ای شجاع در مبارزه با ضدانقلاب و منافقین بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت عروج آسمانی سردار سرافراز اسلام حاج ناصر فارابی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند. 

متن پیام به شرح زیر است:

 

سردار فارابی فرمانده‌ای شجاع در مبارزه با ضدانقلاب و منافقین بود

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی سردار سرافراز اسلام مجاهد فی سبیل الله سرتیپ دوم پاسدار حاج ناصر فارابی؛ جانباز، فرمانده مقتدر دوران دفاع مقدس و نیز بنیانگذار تیپ برون مرزی مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تالم و تاثر فروان گردید.

این رزمنده ایثارگر با اخلاص در اوج مجاهدت و شجاعت و سلحشوری، در عرصه‌های خدمت به انقلاب و نظام اسلامی، نقش موثری داشت. در سوابق مبارزاتی سردار فارابی در دوران دفاع مقدس، فرماندهی تیپ القارعه نیروی دریایی سپاه پاسداران همچون ستاره درخشان در دفتر پرافتخار جهاد این فرمانده خستگی ناپذیر می‌درخشد.

مردم شریف مازندران هیچگاه رشادت‌های فرزند شجاع دیار خود را در قامت فرمانده عملیات قرارگاه حضرت ابوالفضل (س) در مبارزه با ضدانقلاب و منافقین در جنگل‌های شمال کشور به ویژه جنگل‌های مازندران در سال 60 وحوادث ششم بهمن آمل فراموش نخواهند کرد.

تلاش‌های بی‌وقفه او در مبارزه با منافقین کور دل برای همیشه در لوح زرین ایثار و شهادت، ماندگار و الگو و الهام بخش برای نسل آینده انقلاب خواهد ماند.

اینجانبان با دورد به روح بلند آن تربیت یافته مکتب حسینی فقدان وی را به خانواده و بازماندگان معظم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن عزیز، رحمت واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت و برای بازماندگان صبر وشکیبایی توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنیم.

به گزارش بسیج،سردار ناصر فارابی شامگاه یکشنبه براثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا دعوت حق را لبیک و به همرزمانش شهیدش پیوست .پیکر مهطر این جانباز دوران دفاع مقدس امروز پس از تشییع خودرویی در شهر پل سفید، در آرامگاه روستای دهمیان از توابع بخش مرکزی سوادکوه خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها