علیزاده فرمانده ناحیه امام محمدباقرعلیه السلام جاده چالوس خبر داد :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) جاده چالوس از اهدای ۲۲۰ متر زمین در بهترین نقطه روستای مورود توسط خانواده شهید رضاعلی حسینی جهت ساخت پایگاه بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۵۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیح از کرج، علیزاده فرمانده ناحیه امام محمدباقرعلیه السلام با بیان اینکه خانواده معظم شهدا الگوی بسیجیان در حرکت جهادی هستند از اهدای ۲۲۰ متر زمین در بهترین نقطه روستای مورود توسط خانواده شهید رضاعلی حسینی جهت ساخت پایگاه بسیج خبر داد و گفت : خانواده محترم شهید حسینی یکی از آن چند هزار شهید استان البرز هستند که در ایام دفاع مقدس و جنگ سخت دین خود را به انقلاب و اسلام ادا نموده اند و امروز در جنگ نرم نیز پای انقلاب آرمان های امام وشهدا ایستاده اند.

اقدام خداپسندانه خانواده معظم شهید رضاعلی حسینی در اهدای زمین برای ساخت پایگاه بسیج

وی با اشاره به از خود گذشتگی پدران و مادران شهدا در سال های حماسه و دفاع افزود :
پدر ومادر شهید در جنگ نرم مانند دفاع مقدس در یک اقدام جهادی زمینی را به مساحت ۲۲۰متر در بهترین نقطه روستا مورود به بسیج اهدا کردن تا پایگاه مقاومت روستا ساخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام محمدباقر علیه السلام با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج مراکز فرهنگی هستند ادامه داد : پایگاه بسیج علاوه بر تامین امنیت مردم ، یک مرکز فرهنگی نیز می باشد و در هرجایی که لازم باشدبسیجیان برای خدمت به مردم در صحنه می باشد و یکی از نمونه های بارز آن در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشهود بود که پایگاه های بسیج تبدیل به پایگاه های سلامت شدند و بسیجیان برای واکسیناسیون و کمک به کادر درمان بسیج شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام محمد باقر علیه السلام به همراه تعدادی از مسئولین و بسیجیان بخش آسارا در منزل این خانواده شهید حضور پیدا نمودند و ضمن تقدیر وتشکر از اقدام خانواده محترم شهید هدیه ای را که متبرک شده حرم حضرت زینب سلام الله به پدر مادر شهید تقدیم نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات