سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز شهید شهرستان کاشمر «جواد رجب‌پور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۱۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

بیت معظم سردار شهید جواد رجب‌پور

سلام علیکم

سلام و تحیات حضرت حق بر جانباز شهید والامقام «جواد رجب‌پور» که با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را در رفیق اعلی به نظاره بنشیند.

بی‌شک آن پاسدار رشید اسلام که عمرش را به پارسایی، عشق به خاندان اهل بیت (علیهم السلام)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت صادقانه و خالصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن سپری نمود، پس از سال‌ها تحمل آلام به جا مانده از جبهه‌های نیروی حق علیه باطل، عاقبت عشق دیدار رب، طاقتش را بربود و به دیار باقی شتافت و به یاران شهیدش پیوست و مصداق این آیه شریفه شد: «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به خانواده معزز آن شهید عزیر عرش‌نشین و نیز دوستان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حضرت حق روح پرفتوحش را در نعیم مقیم در جوار مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) محشور و به خانواده و سایر بستگان صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید ان‌شاءالله.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها