حجت الاسلام والمسلمین نکونام در جمع بسیجیان شهرستان بروجن گفت: حلقه های صالحین باید محل حضور افراد مومن، انقلابی و پای کاری باشد که در هر شرایطی با روحیه جهادی و بسیجی و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۳۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و ارکان شجره طیبه صالحین در شهرستان بروجن برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام نکونام ضمن تبریک و گرامیداشت هفته وحدت گفت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین باید همان رسالت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم یعنی تعلیم و تربیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد : حلقه های صالحین باید محل حضور افراد مومن، انقلابی و پای کاری باشد که در هر شرایطی با روحیه جهادی و بسیجی و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند.

استاد شجره طیبه صالحین استان در ادامه افزود: از مباحث مهمی که در حلقه های صالحین می توان به آن پرداخت مطالعه کتب و آثار بزرگان، گفتگو و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی اعضای حلقه ها می باشد.

وی در ادامه به شناسنامه دار بودن حلقه ها اشاره کرد و افزود: لازم است حلقه های صالحین دارای شناسنامه باشند که ضمن مشخص بودن اعضای حلقه بتوان برای رشد فکری، اعتقادی و اجتماعی آنها برنامه ریزی کرد.

در ادامه این نشست تعدادی از ارکان شجره طیبه صالحین حوزه های مقاومت تابعه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صالحین رده خود به برخی از موانع و مشکلات پیش رو اشاره کردند و در خصوص رفع مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظرات