معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس گفت: انتخاب درست و گام برداشتن در مسیر راه شهدا و اهدافشان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این کشور است.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۴۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت  با حضور مسؤولان و خانواده شهدا، در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: انتخاب درست و گام برداشتن در مسیر راه شهدا و اهدافشان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این کشور است.

سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت در زاهدان اظهارداشت: شهدا با خون خود عزت، سربلندی و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی افزود: شهدا با شهادتشان در تاریخ و ادوار گوناگون هرگز فراموش نمی‌شوند زیرا راه آنان، سیره و روششان همواره در زندگی، حیات اجتماعی و ابعاد مختلف وجود داشته و مورد توجه است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور تصریح کرد: هرچند که فرمانده‌هان بزرگی چون شهیدان شوشتری و محمدزاده را در یک اقدام ناجوانمردانه از دست دادیم اما آنان در تمام شرایط شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت شیعه و سنی از بین‌رفتنی نیست بلکه نفوذ و توطئه‌های دشمنان است که باید خنثی شود ادامه داد: در ادامه راه شهدا که حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی عمل خواهیم کرد.

ارسال نظرات