خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز امامت وولایت حضرت امام زمان(عج) وهفته وحدت ، مراسم هئیت عاشقان ولایت بامحوریت رسالت پیامبر اسلام(ص) و امام شناسی در مسجد جامع شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۵۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسم هئیت عاشقان ولایت در هندیجان باحضور امام جمعه استاد یار ، فرمانده ناحیه سپاه، معاونت تعلیم و تربیت ناحیه، بسیجیان و فرمانده پایگاه ههای مقاومت بسیج و سر گروه ها و سرشبکه های حلقات صالحین شهری و روستایی برادران و خواهران شهرستان هندیجان بارعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع شهرستان هندیجان برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با تبریک هفته وحدت از حضور شرکت کنند گان در این نشست هئیت عاشقان ولایت تقدیر و تشکر نمود و تاکید داشت : از ظرفیت های هفته وحدت استفاده و با فرهنگ سازی مناسب به دیگران منتقل بشود.

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب عنوان کرد : پیامبر اسلام (ص) برای رسالت الهی زحمات را متحمل شد وراه سعادتمندی برای بشریت هدایتگری پیامبر اسلام و توجه و عملی نمودن به قرآن و پیروی از پیامبر اسلام است.


در ادامه گزارش خبری، استادیار امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار داشت : پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم ، برای هدایت بشریت و تمامی عالم مبعوث شد و رحمت العالمین است و شخصیت پیامبر اسلام شخصیت ممتازی است و رحمت العالمین برای همه عالمیان است.


وی افزود :ماهر چه داریم از وجود مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) برای همه نسل ها می باشد و انشالا با فرهنگ سازی مناسب سنت رسول الله را معرفی و ترویج داده بشود.


در پایان حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان از همه بسیجیان و طرح شهید علی هاشمی و روحانیون و استاد یار و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان برای شرکت دراین مراسمات تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها