خبرهای داغ:
توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام علی(ع) صورت گرفت
حجت الاسلام والمسلمین جلالی از خانواده معظم شهید پاسدار مدافع حرم شهید حاج عبدالکریم اصل غوابش در اهواز دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۵۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه امام علی (ع) ، حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد جلالی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام گفت: شهدا مخلص ترین افراد در نزد خداوند هستند که با انتخاب مسیر درست بهترین راه را برگزیده و راه سعادت را برای ما هموار کرده اند.

وی افزود: شهدا سرمایه های گرانبهائی هستند که باید قدردان این سرمایه ها باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: شهدا به گردن ما حق بسیاری دارند و امروز رسالت ما مسئولان است که از خون شهدا و آرمانهای پاکشان حفاظت و نگهداری کنیم.

ایشان با تاکید بر این مطلب که شهدا زنده اند و روزی خور نزد پروردگار می باشند گفت: شهدا گنجینه های معنوی هستند که باید راه و اهدافشان را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر این مطلب که آینده سازان انقلاب با گام برداشتن در راه و مسیر شهدا باید روحیه انقلابی گری و جهادی را برای مدیریت صحیح در خود پرورش و تقویت کنند ادامه داد: شهدا با گذشت از مال و جانشان درس آزادی را به ما آموخته اند و ما امروز باید در راه آنها گام برداریم و از ارزشهای انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

ایشان در پایان عنوان کرد: شهدا الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگوپذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.

گفتنی است حاج عبدالکریم اصل غوابش بعد از شهادت همرزم و دوستش شهید مدافع حرم جبار دریساوی آهنگ رفتن به سوریه را با خود زمزمه می‌کرد و در تاریخ 19 خرداد ماه سال 1394 داوطلبانه به سوریه اعزام شد و یک ماه بعد یعنی در روز جمعه نوزدهم تیرماه مصادف با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و روز قدس در اثر برخورد با تله انفجاری در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها