خبرهای داغ:
در آیینی از کد QR برای تمامی مشترکین صندوق‌های صدقات خانگی و نیکوکاران خراسان شمالی با حضور فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۳۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید الهی راد در این آیین از اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR خبر داد و اظهار کرد: این نهاد درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند.


وی افزود: با اختصاص کدهای QR برای تمامی مشترکین صندوق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با نصب «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه خود با استفاده از دوربین کد QR را اسکن کرده تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به واردکردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.


وی عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی را از اهم مزایای اجرای طرح مذکور عنوان کرد.


وی بابیان اینکه صدقه اهدایی مردم عزیز استان در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های دریافتی مردم برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می‌گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها