رییس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه فعالان فضای مجازی هم می توانند در جشنواره رسانه ای ابوذر شرکت کنند، گفت: برای نخستین بار تولیدات فعالان فضای مجازی به عنوان یک بخش جداگانه دیده شده است.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۹۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید محمدرضا موسوی زاده هدف از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر را ایجاد رقابتی سالم و ایجاد انگیزه برای رشد و تعالی فعالان این بخش عنوان کرد و افزود: در فضای مجازی هم تولیدات خوبی داریم که باید آن ها نیز نشان داده شوند.

وی اظهار داشت: زمانیکه رهبر معظم انقلاب تأکید زیادی بر محتوای فضای مجازی دارند ما نیز تصمیم گرفتیم این بخش را به جشنواره امسال اضافه کنیم.

موسوی زاده با تاکید بر اینکه فضای مجازی را باید جدی بگیریم و با تولید محتوای در شأن مخاطبان به آن ارزش افزوده ببخشیم، گفت: هدف از ایجاد تولیدات رسانه ایی در رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی را شناسایی افراد توانمند در این حوزه عنوان کرد.

ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» بود که با این خبر بخش «تولیدات رسانه ایی فضای مجازی» هم به آن اضافه شد.

محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را شامل امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت می باشد.

اول بهمن ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر البرز و آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای بهمن ۱۳۹۹ لغایت اول بهمن ۱۴۰۰ در رسانه منتشر شده باشند.

دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر در چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه مستقر می باشد.

ارسال نظرات