خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است

امیری نژاد گفت: راهکار مقابله با جریان تحریف جهاد تبیین است. جریان تحریف، جریانی نیست که مربوط به ادبیات سیاسی معاصر باشد، بلکه در صدر اسلام نیز برای جلوگیری از گسترش اسلام استفاده شده است.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۷۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در جمع کارکنان و سربازان ناحیه، شناخت تاکتیک های دشمن را مهم ترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی سازی ضربات و تهاجمات فرهنگی او، شناخت کافی و آگاهی لازم از برنامه ها و عملیات دشمن است.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف پنهان دشمن در جنگ نرم و تلاش عمده او، غبارافکنی در فضای سیاسی کشور است. دشمن در فضای غبارآلود همیشه توانسته اهداف خود را عملیاتی و پیاده سازی کند. از این رو، در فضای غبارآلود باید بصیرت افزایی و روشنگری کرد.

امیری نژاد، به مؤلفه های « جهاد تبیین » اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یعنی جهادی که با هدف و برنامه ریزی دقیق و مستمر باشد و برای هر عملیات دشمن برنامه خاص و ویژه داشته باشد و در مقابل « جریان تحریف » که هدفش واژگون سازی حقایق است، صف آرایی کند و آن را منزوی سازد چراکه؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب « اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.».

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، راهکار مقابله با جریان تحریف را جهاد تبیین دانست و گفت: جریان تحریف، جریانی نیست که مربوط به ادبیات سیاسی معاصر باشد، بلکه در صدر اسلام نیز برای جلوگیری از گسترش اسلام استفاده شده است. وقتی دشمن به سراغ تحریف می رود که در میدان اصلی مبارزه شکست بخورد.

امیری نژاد گفت: در میدان تحریف دشمن در درجه اول رهبران فکری و نخبگان فرهنگی و سیاسی را مورد مخاطب خود قرار می دهد، از این رو، بهترین راهکاری مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است، با جهاد تبیین می شود با امیدزدایی و آدرس غلط و نادرست دادن توسط دشمن مقابله کرد و اهداف او را خنثی سازی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار