خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد

کشف انواع کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در همدان

همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف ۳ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۲۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری مشکوک می‌شوند.

وی افزود: پس از متوقف کردن آن‌ها مشخص می‌شود قاچاقچیان زیر پوشش خدمات‌رسانی به مسافرین اقدام به حمل یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۰۰ هزار عدد تیغ اصلاح، یک هزار و ۲۵۰ باکس آدامس، یک هزار و ۵۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، هشت دستگاه کمپرسور کولر، ۳۲ هزار و ۷۷۲ عدد فندک، ۹۹ قطعه الکترونیکی (تایمر) خارجی قاچاق فاقد مجوز با ارزش ۳ میلیارد ریال کرده‌اند که دراین خصوص پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند.

وی افزود: پس از متوقف کردن و در بازرسی از قسمت بار آن‌ها مقدار ۱۰ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم مواد خوراکی خارجی قاچاق با ارزش ۲ میلیارد ریال کشف که در این خصوص دو نفر دستگیر پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

*توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای خارجی و قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان نیز در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به ۳ دستگاه خودرو سواری که با سرعت سرسام‌آور و حرکات مخاطره آمیزدر حرکت بودند مشکوک می‌شوند.

رضا زارعی افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی به خودرو‌های شوتی دستور ایست صادر ولی رانندگان آن‌ها به دستور ایست مامورین توجه نکرده و متواری می‌شوند.

وی بیان داشت: پس از تعقیب و گریز طولانی با شگرد‌های خاص و عوامل بازدارنده خودرو‌های متواری شده متوقف که بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های موجود در آن مقدار ۸۰۰ دستگاه لوازم خانگی و ۱۵۵ کیلو گرم مواد خوراکی خارجی قاچاق با ارزش ۴ میلیارد ریال کشف که در این خصوص ۳ نفر دستگیر پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

جانشین انتظامی استان همدان ضمن تشریح وضعیت تردد خودرو‌های شوتی در محور‌های مواصلاتی بیان داشت: خودرو‌های شوتی علاوه بر حمل کالا‌های قاچاق با سرعت زیاد و حرکات مخاطره آمیز باعث ایجاد تصادفات شدید و به خطر انداختن جان خود، رانندگان و سرنشینان سایر خودرو‌های عبوری می‌شوند که باید متوقف و به مراجع قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات