مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام به مناسبت هفته وحدت، پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۵۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام به مناسبت هفته وحدت، پیام تبریک صادر کرد:

پیام فوق به شرح زیر است:

              بسم الله الرحمن الرحیم

هفته وحدت یادآور ولادت رسول خوبی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله آخرین فرستاده پروردگار و هفته درس آموزی از کلاس آن معلم مهربانی هاست که به برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شد.

نعمت الهی در سایه میلاد پیامبر نور، بر مردم ارزانی شد و مردم راه را از چاه باز شناختند و در سایه هدایت های آن رسول وحدت و برادری، از ضلالت به هدایت و از ظلمت به نور و از تفرقه به وحدت و برادری رسیدند.

گرامیداشت هفته وحدت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان امت اسلامی است.

خدای بلندمرتبه را شاکریم که در استان ولایت مدار ما آذربایجان غربی، جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوت حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفرصادق علیه السلام را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

                  اسماعیل مهدوی 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام

انتهای پیام

ارسال نظرات