همایش مدیران و کارمندان تراز انقلاب در زاهدان برگزار شد

زاهدان/ به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همایش مدیران و کارمندان تراز انقلاب با همت پایگاه مفاومت بسیج سیدالشهدا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۵۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)  همایش مدیران کارمند تراز انقلاب اسلامی در پایگاه سید الشهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان و  مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مدیر بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: انتظاری که از بسیج در چهل ساله دوم می‌رود؛ این است که به عنوان یک عنصر پخته عمل و تهدید را به فرصت تبدیل کند و با وحدت رویه و وحدت نظر، مودت، همدلی، هم افزایی و هم گرایی ایجاد کند.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، چهار موضوع جدی گرفتن تداوم انقلاب، افتخار به گذشته، خیره‌کننده بودن چشم‌انداز پیشِ رو و اینکه جوانان سرمایه اصلی تحقق گام دوم هستند، مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه همه ما در گام دوم انقلاب بایستی همراه و هم قسم و همدل با مقام معظم رهبری باشیم تا این چشم انداز را تحقق ببخشیم افزود: سرمایه اصلی گام دوم و چشم انداز انقلاب اسلامی جوانان هستند که بایستی در این خصوص کار‌های اساسی انجام دهیم. در  پایان از دو نفر از بسیجیان کارمند تراز انقلاب پایگاه  تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار