خبرهای داغ:

اخلاق در ورزش مهمترین رکن است

معاون فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در جمع کارکنان تیپ ۱۲ :اخلاق در ورزش مهمترین رکن است.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۹۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛  مراسم هفته تربیت بدنی در تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف استان سمنان برگزار شد.
رجبعلی برزگر معاون فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در این مراسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می فرمایند:(وقت گذاشتن برای ورزش یک مجاهدت است)؛ گفت:در زندگی هر آدم یکسری دایره هایی وجود دارد، به نام دایره شایستگی.و اگر قرار است در این زمینه ها به جایگاهی برسیم، باید آن موضوع و رشته ای که بیشتر به آن علاقه و توانمندی داریم را انتخاب کنیم و با تلاش و کوشش و ممارست به مقام‌ و جایگاه های بالا در آن زمینه برسیم .حال می‌توان در زمینه ورزش باشد،یا هنر یا هر رشته دیگری که انسان در آن زمینه استعداد دارد.
وی ادامه داد: ممارست فردی در زمینه هایی که انسان در آن تبحر و استعداد دارد، می تواند منجر به سرافرازی و سربلندی گروهی و حتی کشور و سربلندی و سرافرازی آن در جهان شود.
برزگر در پایان گفت: چه در بعد پهلوانی و چه در بعد قهرمانی یاد و مدد از خداوند منان می تواند راهگشا و باعث سربلندی و سرافرازی فرد باشد و این موضوع را در هیچ یک از مراحل زندگی نباید فراموش کرد زیرا اخلاق اسلامی مهمترین رکن در موفقیت و ماندگاری ورزشکاران ایرانی است و نماز مهمترین نماد اخلاق اسلامی است.
در حاشیه این مراسم از نفرات برتر مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس(یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی )که در بین سربازان تیپ ۱۲ انجام شده بود ،تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار