خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در آستانه چهل سالگی انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شد، سند رشد و پیشرفت و اعتلای کشور است.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۹۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازرسی از حوزه مقاومت بسیج شهید مفتح خاکعلی شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر مهربانی و هفته وحدت بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی، هفته وحدت است که از ابتدای انقلاب، کشور به سمت این اتحاد حرکت کرده است و امروز شاهد رشد ظرفیت های کشور در حوزه‌های بسیج و جامعه می باشیم و لذا بسیج باید سمبل وحدت باشد چرا که این جریان موجب رفع مشکلات کشور می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم که در آستانه چهل سالگی انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شد، سند رشد و پیشرفت و اعتلای کشور است و انتظار می‌رود که همه اقشار جامعه به ویژه بسیجیان که در اولویت خطاب مقام معظم رهبری هستند، باید آشنا با این بیانیه باشند.

وی گفت: اشاره مقام معظم رهبری به پای کار بودن و جذب ۸ میلیون جوان در یکی از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب، اهمیت تبیین موضوع را دوچندان می کند. همچنین در بخش دیگری از بیانیه به دوقطبی شدن جهان اشاره شده که یکی از قطب ها از بین رفته و بی شک بلوک غرب نیز رو به افول است.

این مسئول اظهار کرد: امروز جهان به دو بلوک استکبار جهانی و انقلاب اسلامی تقسیم شده که در مقابله باهم هستند اما افول استکبار جهانی هر روز در حال افزایش و قدرت انقلاب اسلامی هر روز در حال افزایش است. استکبار جهانی در تلاش برای ضربه زدن به پیکره تنومند انقلاب اسلامی است و با ایجاد پایگاه در کشور آذربایجان در تلاش برای ایجاد ناامنی هستند اما ملت آذربایجان معتقد به انقلاب و مقام معظم رهبری می باشند.

حجت الاسلام معبودی گفت: با حضور دولت انقلابی، قدم های موثری برای ملت برداشته خواهد شد اما همه این پیروزی‌ها بستگی به ثابت قدم بودن و پای کار بودن نسل جدید دارد که از سند راهبردی برای ایجاد شرایط بهتر اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها