خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انقلاب اسلامی الگوی وحدت بخش انقلاب های عالم است

حجت الاسلام معبودی گفت: انقلاب اسلامی ایران از لحاظ شکل‌دهی وحدت در دنیا، الگو و سرمشق برای تمام انقلاب های جهان بوده چرا که تمامی مذاهب و قومیت‌ها با زبان و گویش‌های مختلف، دارای آرمان واحد بودند.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۷۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک بمناسبت آغاز هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بیان کرد: بدون شک دین اسلام دین وحدت است و خداوند متعال در قرآن کریم تمامی بشریت را به اتحاد و همدلی دعوت نموده است.

وی در ادامه افزود: افراد در سایه وحدت و همبستگی قادر به گرفتن تمامی حقوق مادی و معنوی خود در عالم امکان خواهند بود و با تلاش و مجاهدت جهت برقراری وحدت و انسجام و یکدلی، کلیه استعدادهای یک جامعه بروز و ظهور یافته و به شکوفایی خواهد رسید و در پی این اتفاق ظالمان و مستكبران نیز جرأت دست درازی به حقوق مظلومان و مستضعفان را پیدا نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين بیان کرد: در راس کسانیکه مردم را در راستای عمل به آیات قرآن به ایجاد وحدت دعوت نموده اند پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) بوده و ایشان اولین منادی وحدت در جامعه اسلامی بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) با بهره‌گیری از علوم قرآنی و معارف اسلامی توانستند مردم عصر جاهلیت را که بصورت گسسته و جدا از هم بودند، در کنار یکدیگر و در سایه جبهه اسلامی به دور هم جمع نموده و ضمن عقد اخوت در بین آنان همدلی و همبستگی ایجاد نمایند.

حجت‌الاسلام معبودی اظهارداشت: ملت شریف ایران نیز از همان نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن بهره‌گیری از رهنمودهای اسلام ناب محمدی، ندای وحدت و یکپارچگی را در سراسر عالم هستی سر داده است و به یاری مظلومان و مستضعفان جهان پرداخته است.

وی تصريح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی بر تمامی مبانی اصول دینی و مکتب و سیره اهل بیت(علیهم السلام)، به تلاش در جهت برقراری وحدت و انسجام نه تنها در میان مسلمانان بلکه در بین تمام عالم امکان پرداخته‌ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين گفت: بدون شک هیچ فردی از اختلاف و تفرقه افکنی در بین مسلمانان نتیجه مثبت نخواهد گرفت و اگر بخواهیم آرمان‌هایمان را بدرستی ارائه بدهیم این امر قطعا در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با اشاره به تأثیر وحدت در تحقق آرمان‌های اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره به برقراری وحدت در بین مسلمین جهان اصرار ورزیده و رسیدن به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی قطعا نیازمند یک وحدت و انسجام در سطح ملی و فراملی خواهد بود.

 

حجت الاسلام معبودی در پایان با اشاره به نتایج و فواید فراوان برقراری وحدت در جامعه افزود: انقلاب اسلامی ایران از لحاظ شکل‌دهی وحدت در دنیا بعنوان یک الگو و سرمشق برای تمام جهانیان بوده و تمامی مذاهب و قومیت‌ها با زبان و گویش‌های مختلف در داخل کشور در کنار یکدیگر با اتحاد و همبستگی و هم گرایی مثال زدنی و بدون بروز هیچگونه مشکلی زندگی می‌کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار